5 SNABBA LÖFTEN:


 2 ÅRS GARANTI

Vi lämnar alltid 2 års garanti på våra klockor rörande tillverknings- eller materialfel.

Garantin omfattar inte:

  • skador som uppkommer av ovarsam skötsel eller hantering av produkten eller andra skador som inte beror på tillverknings- eller materialfel,
  • skador som uppkommer i samband med att en icke auktoriserad reparatör hanterar klockan,
  • slitageskador eller hanteringsskador på glas som inte är att härleda till tillverknings- eller materialfel,
  • slitageskador eller hanteringsskador på krona som inte är att härldea till tillverknings- eller materialfel,
  • slitageskador eller hanteringsskador på armband (oavsett typ), länkar, ytbehandling etc,
  • fuktskador på ur som hanterats felaktigt

För att kunna kräva garanti måste giltigt garantibevis kunna uppvisas och i de fall klockan är utrustad med serienummer måste det vara intakt och läsbart.

 

30 DAGARS ÖPPET KÖP

Vi erbjuder 30 dagars öppet köp på alla order. Det kräver dock att ni som kund returnerar produkten i oanvänt skick samt med alla tillbehör som kom med leveransen (box, låda, garantibevis, instruktionsbok etc).

 

SÄKER BETALNING

Vi använder oss av erkända och beprövade betalningssätt; betal- kreditkortsbetalning via PayPal, direktbetalning via BankGiro, delbetalning eller faktura alternativ via Handelsbanken Finans. En mindre kreditprövning kan ske vid val av vissa typer av betalningsmetod. All dataöverföring sker krypterat.

 

SÄKRA LEVERANSER

Vi använder oss primärt av Postnord, DHL eller Schenker. Om det är möjligt använder vi en fraktmetod som är spårbar hela vägen fram till leverans för att minimera risken att försändelsen hamnar på avvägar. Bor ni nära oss är ni givetvis välkommen att hämta upp leveransen hos oss personligen efter överenskommelse.

 

FRIA BYTEN OCH RETURER

Vi erbjuder fri frakt och då vill vi även hålla det löftet ifall ni inte är nöjda med köpet och vill returnera produkten eller byta ut den mot en annan modell. Bara maila oss på info@1664.se så skickar vi över en fraktsedel. Det är viktigt att ni kontaktar oss och får fraktsedeln skickad från oss. Vi löser inte ut paket som ni själva ordnat och betalat.